Skip to main content
search

Centrum Usług Społecznych uprzejmie informuje, iż uruchomiło Biuro Obsługi Mieszkańca.

Od listopada 2021 r. roku mieszkańcy gminy Resko mogą korzystać z Biura Obsługi Mieszkańca, które mieści się w budynku Gminnego Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Boh. Monte Cassino 9 w Resku (wejście od szczytu budynku).

Co  można załatwić w Biurze Obsługi Mieszkańca?

1. Pobrać wnioski, formularze i podania do spraw prowadzonych przez Centrum Usług Społecznych w Resku

2. Uzyskać pomoc przy wypełnianiu wniosków i formularzy dotyczących m.in. stypendiów szkolnych, dodatków mieszkaniowych
i energetycznych

3. Zweryfikować kompletność i prawidłowość składanej dokumentacji

4. Złożyć wnioski, formularze i podania

5. Złożyć wnioski o wyrobienie i odebrać Kartę Dużej Rodziny, Zachodniopomorską Kartę Rodziny, Reską Kartę Seniora, Zachodniopomorską Kartę Seniora

6. Uzyskać informacje o wypożyczalni Sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego oraz usługach opiekuńczych

7. Potwierdzić profil zaufany

8. Uzyskać informacje o programach realizowanych przez Centrum i partnerów.

 

Biuro jest przygotowane do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchową.

 

 

 

 

 

Centrum Usług Społecznych w Resku/
Biuro Obsługi Mieszkańca
ul. Boh. Monte Cassino 9, 72-315 Resko

Biuro czynne jest w godzinach pracy Centrum:

poniedziałek, wtorek, czwartek 7:15 – 15:15
środa 7:15 – 17:15
piątek 7.15 – 13:15

tel. 91 39 51 396, 537 837 839

fax. 91 39 52 187

e-mail: sekretariat@cus.resko.pl

Biurem Obsługi Mieszkańca  koordynuje Małgorzata Kowalczyk- Kała.

Leave a Reply

Close Menu
Skip to content