Centrum Usług Społecznych uprzejmie informuje, iż uruchomiło Biuro Obsługi Mieszkańca.
Od listopada 2021 r. roku mieszkańcy gminy Resko mogą korzystać z Biura Obsługi Mieszkańca, które mieści się w budynku Gminnego Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Boh. Monte Cassino 9 w Resku (wejście od szczytu budynku).
Co można załatwić w Biurze Obsługi Mieszkańca?
1. Pobrać wnioski, formularze i podania do spraw prowadzonych przez Centrum Usług Społecznych w Resku
2. Uzyskać pomoc przy wypełnianiu wniosków i formularzy dotyczących m.in. stypendiów szkolnych, dodatków mieszkaniowych
i energetycznych
3. Zweryfikować kompletność i prawidłowość składanej dokumentacji
4. Złożyć wnioski, formularze i podania
5. Złożyć wnioski o wyrobienie i odebrać Kartę Dużej Rodziny, Zachodniopomorską Kartę Rodziny, Reską Kartę Seniora, Zachodniopomorską Kartę Seniora
6. Uzyskać informacje o wypożyczalni Sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego oraz usługach opiekuńczych
7. Potwierdzić profil zaufany
8. Uzyskać informacje o programach realizowanych przez Centrum i partnerów.
Biuro jest przygotowane do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchową.
Centrum Usług Społecznych w Resku/
Biuro Obsługi Mieszkańca
ul. Boh. Monte Cassino 9, 72-315 Resko
Biuro czynne jest w godzinach pracy Centrum:
poniedziałek, wtorek, czwartek 7:15 – 15:15
środa 7:15 – 17:15
piątek 7.15 – 13:15
tel. 91 39 51 396, 537 837 839
fax. 91 39 52 187
e-mail: sekretariat@cus.resko.pl
Biurem Obsługi Mieszkańca koordynuje Małgorzata Kowalczyk- Kała.

